Gymnastik uppvisning

Igår var matte och tittade på lill-mattes juluppvisning. Barnen flög kors och tvärs på gympagolvet. Lill-mattes grupp var snögubbar.
" Vad fina de är lill-matte och kusinen!"

"Lill-matte flyger hit och dit"

Matte måste erkänna att hon blundade ganska mycket under uppvisningen. Det är juh läskigt och se dem flyga och snurra runt. Men det matte såg var otroligt bra. Vad barnen är duktiga!!!!!!!!!!!!!!!!
De små barnen 3-4 åringarna var jätte gulliga när de skulle snurra stock på mattan....

Alla snurrade åt olika håll och det blev trafikstockning i mitten. SÅÅÅÅ söta
Vad gjorde Nike när vi var på uppvisning???
Jepp, hon yogadeKolla in de här bilderna.......

"Hoummmmm koncentration"

"Nu fick jag in rätta känslan......"

"Upp med tassen, måste ha fokusera hoummmm.."

"En liten stund till......"

"Äntligen klar"

"Så ni bara vet..Soffan är min, BARA MIN!!! Resten av familjen får trängas i den andra!!!"

Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

Jodå, jag blundade också när Em studsade runt.

ler

Duktig NIke.

Varför fick inte du vara med ????

2009-12-17 @ 22:51:19
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Sanna Nikes matte

De har inte katt yoga på gympan hehe

2009-12-18 @ 08:53:09
URL: http://jojosdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0