ÄNTLIGEN.......

Lyckades vi komma till landet samtidigt som Ingrid. Vi har juh gått om varandra hela tiden. Jag jobbar varannan helg och hon har haft många kattutställningar.
Vi fick se Prinsen, sååå söööt!!! Ojdå! just det han är GRYM... inte söt

Prins Tamlin

Tamlin, Ingrid och Maria kom över och fika. Nike var lite förvånad när det kom en katt till oss. Spanade in Tamlin och fräste, men gjorde ingenting annat..
Nike spanar in Tamlin

"Vem är det där??"

De körde följa John :)

Det var en jätte trevlig helg. Jag lärde Maria förtjysningen med att tova, Sorry Ingrid

Det fikades och pratades en del den här helgen. Lill-matte och jag lyckades bli sjuka, men det är bättre idag.
På kvällen när jag skulle gå och sova hittade jag inte Nike. Hon hade hittat en varm plats och sova på..

Det var tur att tassarna hängde utanför annars hade det tagit en stund innan jag hittat henne.

Tack för en trevlig helg Ingrid...


Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

Tusen tack själv !

Helt underbart att äntligen träffas igen.

Så tomt när det är mörkt borta hos er.

Hoppas hoppas att det ska fungera till nyår.

2009-11-17 @ 20:24:13
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0