Nike är med överallt

"Matte jag är uttråkad!"


- Vad ska vi göra Nike???? Spela monopol eller??

"Jaa, Matte. Det är kul och spela med, mycket småsaker och slänga runt med.."


Nike är med överallt när vi är hemma. Hon är med när vi gör mat, tittar på Tv, är på WC, läxläsning med mera..
Men två saker tycker hon inte om, när jag ska dammsuga eller går och duschar, då försvinner hon fort *skratt*.

På dagarna mellan 9-18 så gör hon inte mycket......





Några bilder säger mer än tusen ord ;) Hon sover..ZZZZZZZZzzzzzz.. hela dagarna.
Men det är desto mer fart på kvällarna, nätterna och på morgonen, när Nike skickar iväg barnen till skolan.

"Jag hämtar flingorna från skåpet"

"Här har ni mjölken"

"Ät nu, ni kommer försent snart..."

"ÄNTLIGEN kom Lill-matte och Mini-matte iväg till skolan. Dax och sova"

Kommentarer
Postat av: mooch

Vilka härliga bilder på Nike! Och att hon klättrar på köksfläkten, det kunde jag ALDRIG tänka mig! En sådan filur =)

2009-10-01 @ 15:44:48
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Ligans Talesman

Jag kan ärligt talat inte tänka mig merparten av sakerna hon gör. Ni har bytt katt och jag kommer nog och kollar chipet på henne och sätter en detektiiv att leta reda på den riktiga Nike. ler

Ja herrejösses säger jag bara vilket vildjur som dök fram helt plötsligt.

2009-10-02 @ 11:49:44
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Sanna Nikes matte

Jag undrade precis om det är samma katt vi träffade på landet eller bytte du ut henne innan vi fick henne skratt

2009-10-02 @ 14:32:04
URL: http://jojosdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0