Dumma matte!!!!

Nike rev mini-matte på bröstet i en vild lek igår. Det blev en litet sår, inget allvarligt, men så pass att Nikes klor måste klippas.
Funderade hur jag skulle gå till väga.
Förra gången jag gjorde det var hon sur på mig en hel dag.
Jag kom fram till att det finns inget bra sätt att göra det på. Det är bara att köra. Så idag tidigt på morgonen klippte jag klorna med många protester från Nike.
Och som förra gången var hon sur på mig...

"Dumma matte"

"Tro inte att jag kommer och säger hejdå när du går"


När jag kom hem idag hade hon förlåtit mig. Samma gosiga, söta Nike kom och mötte mig vid ytterdörren.

"Kurr, kurr, tramp, tramp"

Kommentarer
Postat av: mooch

Klippa klossor är ett nödvändigt ont. Mille som vi har är likadan. Han är sk-tsur när man gör det men efter ett tag har han glömt "hemskheterna" och allt är som vanligt igen.



Söt-Nike!

2009-10-24 @ 15:17:54
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Ligans Talesman

Men pluttan då.

Det pratade vi ju om innan du flyttade att man måste klippa klorna juh.

2009-10-24 @ 20:52:44
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0