Hemma igen från landet

Det har varit härliga, regniga dagar på landet. Det var tur att mina landet projekt var inomhus. Klädde om kökssoffan den blev bra, lite skrynklor i tyget men det gör inget. Det var första gången jag klädde om en soffa och kanske den sista...
Före                                             Efter

Det är en bäddsoffa där lill-matte brukar sova och jag menar brukade för att det blev lite smågnabb mellan henne och Nike....
"Min säng, bara MIN"

"Du får sova vid kanten om du får plats!!!"

Det blev en kompromiss på slutet..


Min slipade och oljade byrå blev snygg tycker jag. Den var mörkbrun med klarlack och bruna knoppar. Inte fin alls men många timmar med sandpapper och lite trä olja och nya knoppar var jag nöjd..
Före                                            Efter

Vi passade på och åka in till Norrtälje City. Simmade i simhallen och shoppade lite. Barnen köpte den här..

Nu väntar kidzen på snön. Det är en snödjupsmätare.
Nike fick vara ute varje dag. Första dagen stack hon iväg på en gång ingen tvekan alls, kom hem efter en timme blöt och halva skogen i pälsen.



Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

Bra jobbat där Nike.

Det är ju SJÄLVKLART din säng !!!

2009-10-28 @ 21:56:19
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Pavvi

fint ni har det på landet <3

hoppas jag får hälsa på snart,

Du får visa vart skåpet ska stå så att nike slutar ta över mini-mattes säng!

kram!

2009-10-29 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0