Landet här kommer vi...

Äntligen åker vi till landet. 
Det var ett tag sedan. Men så klart kommer inte min kära landet-granne med ligan.
Det sista jag hörde var att hon åkt vilse och hamnade i Schweiz istället för Norrtälje, lita inte på GPS.
Nu räcker det med roligheter. Min landet-granne är och tävlar med sin underbara katt Vitöra.
Jag säger bara HEJA VITÖRA!!!! DU ÄR BÄST!! 

"Kungen Vitöra"


Det ska bli skönt och koppla av i hela 4 dagar. Eller de som känner mig vet att jag har alltid några projekt på gång samtidigt, så koppla av är lite fel ord. Jag tänkte klä om en kökssoffa och slipa och olja en byrå. Jag får se hur det går.
Men det blir lite obalans i arbersfördelningen när grannen inte är där. Det är ingen som slöar och tar det lugnt. Vi delade upp det så i somras och det fungerade bra

Saknar Er ligan och Ingrid!!!


Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

Vi kommer ut på torsdagkväll juh.

hoppar och skuttar och far

Och jag LOVAR att efter den här helgen ska jag inte göra ett jäkla skit. garv

2009-10-24 @ 20:51:21
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0