Nike första kväll och natt hos oss

Jag Nikes nya matte har fått lov och skriva här på Johannas blogg, medans hon är i skolan

Tänkte bara berätta om Nikes första kväll och natt hos oss :)
Nike fann sig till rätta ganska fort. Hon har redan tagit över köksbordet som hon får ha för sig själv  *skratt* (behöver inte dela med ligan)


"Mitt bord, bara mitt"





Sin nya klätterställning tyckte hon om, där sover hon.




Blommor tycker hon verkligen om........ "en blomma nere, 14 kvar".... :)

Hela kvällen utforskade hon den nya miljön och ville ha våran uppmärksamhet... och ni ska veta det fick hon. Vi klappade, kliade, gosade hela kvällen. Men hon fick inte nog!!!!!!





Barnen måste gå och sova men det tyckte inte Nike, hon var i deras rum och kollade läget hela tiden. Till slut sov barnen och dax för oss vuxna att lägga sig ( trodde vi ) men Nike hade andra planer.
"Klia lite där bakom örat och lite under hakan". Hon var mellan oss i sängen men tyvärr inte för att sova :)
Till slut gick hon ner och vi kunde sova, men hon gick fram och tillbaka hela natten. Hon jamade till så att man vaknade och ville bli gosad :)lokpö5444444444444444444444444444466666666pöåååå (det här skrev Nike, hon är med mig vid datorn också) Nu fortsätter jag.... Ja, det blev inte så mycket sömn för mig inatt men Nike är nöjd!!!


"Jag skriver en hälsning till Ingrid"


Hon är sååååååå underbar!!!!!! :)




"Här fluffar jag mini-mattes kudde". Cilla är tacksam för all hjälp hon får med bäddningen.

Kommentarer
Postat av: Fille

Nike är jätte sööt!!!

2009-09-07 @ 19:13:49
Postat av: Ligans Talesman

Gumsan då.

Vet inte vad jag ska säga förutom att alla mina fina råd känns tämligen onödiga. skratt

Så skönt att det går så bra och du Sanna, sova får du göra i himlen. ler

2009-09-07 @ 21:11:05
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vad skönt Nike ser ut att ha det. Hälsningar från Marianne som var ute och fotade hos Ingrid i lördags =)

2009-09-08 @ 11:10:51
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0