Nike har fullt upp.......

med att tvätta sig och rulla runt på favorit mattan i hallen. Hon är verkligen en katt som putsar och tar hand om sin päls :)  Mattan i hallen ligger lite risigt till, den är perfekt att vässa klorna i och riva-tugga i hörnorna.
Blommorna har fått vara i fred, har fortfarande 13 kvar *skratt*. Nike kanske varierar det hon förgör *ler*

"- Matte, jag fixade din blomma förra veckan. Den här veckan tar jag kanske mattan!!!! "




"puts puts"




"och nu snurrar vi lite åt vänster"



"och sen åt höger"



"lite sällskap av lill-matte skadar ju inte :)"



"nej, nu tvättar jag lite till"


Vi ska åka en sväng till landet i Norrtälje nu i helgen. Vi tar med oss Nike. Det blir hennes första gång där i våran stuga, men hennes "gammel-matte" bor ju granne med oss, så hon har varit där. Jag återkommer och berättar hur det gick.

Puss på dig våran Prrrrinsessa ♥

Kommentarer
Postat av: Kusinen Fille

Nike är så sööt!!

Hon ser ut som ett litet lejon..

2009-09-17 @ 15:31:36
Postat av: Pavvi

vad mysig hon verkar!!

jag gillar er nya katt, hoppas ni har det bra på landet i helgen :D vi hörs snart :)



kram!

2009-09-17 @ 17:23:01
Postat av: Ligans Talesman

Skrattar så jag kiknar åt alla mina fina råd och min oro över Nike.

MEN, det KUNDE ju ha blivit jobbigt.

Oerhört glad dock åt allt.

Puss gumman.

Vi kommer ut om två veckor och är i "vår" stuga.

2009-09-17 @ 20:35:23
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0