Slottet

Matte här igen. Har jobbat hela helgen. Det är bara tre arbetsdagar kvar sedan ledig en dag. Fredag går i arbetets tecken och sen åker vi till landet. Jippii!!!!!

Får jag presentera " Slottet"


Det är så härligt och vara där. Lugnt och skönt. Trevliga grannar. "Ingrid!! Vi får försöka vara där samma helger, det blir trevligare så!!!" *skratt*
Jag tovade får med Nike. Här är resultatet...


"Matte, jag äter upp dem, Mitt klösträd!!!"


Nike och fåren trivdes inte tillsammans så jag fick adoptera bort fårfamiljen :)
Här får ni se några andra saker jag tovat....

Rosa-vita får                                                        

Mina arbetskamrater som får :)

Vita får....

En och en annan kyckling har jag gjort...


Den här ugglan flyttade lååångt bort, till Japan..



Just nu håller jag på med en Dala-Får, inte en Dala-häst utan ett får... Sätter in en bild när den är klar :)

Här är jag Matte och Nike. Jag gömmer mig bakom henne *skratt*. Är det inte lite "ondaögat" hos Nike???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0