Min lilla Puma...

Var igår och hälsade på trillingarna och Ligan med Ingrid i spetsen.
Det var såååå trevligt och se allihopa men resan dit var ingen höjdare. Bussen hade svårt och ta sig fram och förseningar i tunnelbanan. Resan som brukar ta en timme tog två timmar men det gjorde ingenting när jag väl kom fram.

"De sov när jag kom, men sedan var det full rulle"

"Bröderna mitt i leken"

"Jag vill också vara med på bild"

Tamlin ville också bli fotat....."Kom jag med nu?"

Jag fick några bilder av Puma. Hon vänder oftast ryggen till när jag försökte fota.. :)

"Gott och tugga på fötter"

"Undrar hur ett knä smakar???"

"Mycket lek och spring"

"Till slut blev de lite trötta"

"Mamma-Puzzel ♥"

"Bandit och Ior"


Det var en trevlig dag och jag åkte hem mätt och belåten av all mat jag fick
Resan hem gick smärtfritt ända till Tyresö när bussföraren meddelade att hon inte kunde köra sin vanliga runda för att det var en buss som blockerade vägen där jag bodde så jag fick gå från Tyresö Centrum till hemmet.
Det var en promenad på ca 25 minuter i kylan och snön . Det var ingen bra dag för mig i kollektivtrafiken.
Det är så när vännerna bor på fel sida av stan.......

Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

Eeeeh, nääääääää, nu blev det visst fel.

eller jo,det stämmer juh.

Vännerna bor på fel sida om stan ja.

Tänk om du bott på rätt sida.....

Då hade det inte tagit så lång tid.

OCh VEM har närmast till och från Landet om jag får fråga ?

2010-01-29 @ 21:24:56
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

Men det var jättemysigt.

Tack !!!

Trots mina rätt begränsade matlagningskonster.

Skönt att jobba hemma ibland.

fniss

2010-01-29 @ 21:25:42
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Felici@<33

Vad kattungarna är söötaa!!

2010-02-07 @ 09:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0