Prövar nytt namn till Svartenbrant

Har tänkt på ett nytt namn till lillkissen. Svartenbrant passar inte till honom riktigt enligt mitt tycke. Jag har fått många förslag av mina kompisar som Salta Katten, lakrits, Suzuki, Lars-Inge, Rockstar, Tiger m.m.....
Många bra namn men inget kändes rätt.
En dag kom jag och tänka på namnet Rambo. Alla äldre vet Sylvester Stallone i filmerna Rambo, men mina döttrar hade aldrig hört om honom :)
Rambo skulle nog passa till Svartenbrant. Båda är lite ensamvargar, lite vilda av sig och levt i skogen/djungeln. Det passar nog till kattnamn.....Vi prövar och ser hur det känns.

Visst är de lika...



Kommentarer
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Och Inkan tyckte det var ok. hahhahah

2010-11-01 @ 20:43:05
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0