Vad har hänt senaste veckorna?

Det har varit lite bloggskrivande de senaste veckorna!!!! Nu ska jag blixtblogga de senaste veckorna och försöka ta nya tag igen :)))
Mini -Matte var i Västerås på Handbollscup. Husse var med men Puma fick inte följa med nu heller...

Här är Mini-Matte.......

Mini-Mattes lag...

Jag ville följa med :(((( Packat bollen till Mini-Matte och allt...

Mitt i allt resande och jobbande kom Matte på att renovera alla sovrummen.
Nikes rum ska bli Mini-Mattes????? Rummet före!

Efter..Kattlådan är fortfarande kvar ;)

Mitt rum! Vad har ni Gjort med mitt rum.. *snyft*

Mini-Matte delar gärna med sig av rummet, Nike. Hon lade en filt så du kan sova där iaf.
Nike ser ganska nöjd ut...

Nike morgonyogade, så jätte ledsen verkar hon inte vara..

Matte var i Helsingfors i helgen. Det kommer en rapport om resan senare idag. Nu ska det shoppas vårskor...


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Gud va du är dålig på att skriva om allt.

1 Hur GICK det i handbollen då ???

2 Hur ser NIKE, PUMA och RAMBOS rum ut NU ??

Eller fick dom inget eget rum som stackars små liven !?"?

2011-04-20 @ 20:21:53
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0