Släkten.....

Var i Finland i helgen med ena syrran, mamma och pappa. Skulle på en släktträff på pappas sida som hans moster hade ordnat. Mina kusiner som jag inte har sett på över 20 år var där...
Åkte över med Viking Line och just den här natten var det lite blåsigt. Båten gungade regält :(
Mamma och jag

Syrran och mamma

I hytten blev jag tilldelad övre bädden. Jag skulle klättra i den här smala stegen...

ända dit upp......

Väl framme i Finland åkte vi först till Mormor.
Här min far till vänster, syrran och min morbror...

Min kära Mormor till höger :)

Senare på släktträffen skulle vi ta gruppfoto... Alla är inte med än...

Fotografen stod på ett berg. Han skulle vara med på fotot så han sprang och han med. Det gick fort och såg ganska roligt ut :)

Var ofta hon pappas moster på somrarna när jag var liten. Kom ihåg deras svart/röda sammetstapeter.
De var kvar.... ;)

Det var trevligt och träffa alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0