Tripp till Uppsala

Hämtade hem barnen igår från min syster. Det hade varit shopping, picnic, bakning och Max burgare.
Jag kom dit på förmiddagen och möttes av syrran och kidzen.

Jepp, nu var jag i...

Lite shopping. Det blev många T-shirts innan vi gick till Syrran för lunch.

Var tvungna och stanna för en glasspaus för det var så varmt :)

Det var en trevlig dag i Uppsala och innan vi åkte hem skulle jag köpa biljetter i den skräckinjagande autamaten.
Jag tycker inte om att handla i sådana här. Vet inte varför men så är det bara :/

Medans Cilla och syrran hade kramkalas i bakgrunden kramade Johanna maskinen. Vi fick biljetter den här gången också :)
Tack Syrran för en trevlig dag!!!! Kommer snart igen ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är så välkommen så! Tack själv <3

2011-08-03 @ 01:06:15
URL: http://pavi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0