Vad härligt det är..

Cilla har en kompis med på landet. Det första de gjorde var att hoppa i den stora studsmattan. Där tillbringade de några timmar :) Roligt hade de......

Nike tog fram datorn och skulle blogga......

Men föll i "landetkoma" mitt i allt så Matte tog över *ler*

Medans Nike log i koma så passade kidzen på och spela kort....

Min kära landet granne Inkan var inte där :(  Men jag passade på och bjuda hennes blomma på några slurkar vatten. Den var lite torr. Det blir nog små blommor på snart........


Imorgon ska jag baka piroger.......Tonfiskpiroger och skinka/ost piroger.... Vi får se hur det går. Rapport kommer om mobilabredbandet fungerar......

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Flååååååååååååååååååt :-((

2011-08-06 @ 21:55:58
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Tack för vattningen förresten. :-))

2011-08-06 @ 21:56:25
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0