Bygg rapport!

Det går framåt med bastubygget :)
Här tyckte Björne att barnen kunde leka sjörövare! Gå på plankan, men jag fick stoppa den leken, lite för hårt underlag att landa på!! :))

En väggstomme uppe.....

Takstommarna på plats. Lite tunga att lyfta upp, men allt går om man vill...

Tak på. Nu börjar det likna något....

"Nice"

Panelen levererad=Jag måste börja måla dem :)

Idag gör Björne taket klart. Den måste bli vattentät och jag målar panel...
Måste komma ihåg och skydda huden för att solen skiner idag. Vill inte bränna mig igen!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

det är såååååååååååååå tyst och skönt och avkopplande i skogen.

pang pang pang pang

:-)

2011-07-02 @ 13:13:29
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0