Vad gör jag????

Barnen åkte till min syster i Uppsala idag. Min man är på landet och snickrar på bastun.
OCH VAD GÖR JAG?????
Njuter av tillvaron i lugn och ro......

Nääää!!!!

Passar på och städa!!!!!!!

Det är konstig!! Jag gnäller att jag inte har tid för mig själv och så när man har det. Vad gör man???? Städar!!!
Blir nästan handlingsförlamad av att vara själv. Tur att gubben kommer imorgon och barnen på måndag :)))
Då blir allt som vanligt igen.
Borde kunna slappna av som Nike...

-Matte!!! Jag kan lära dig! Lägg dig bredvid mig och gör ingenting! Det fungerar för mig varendagång.


Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Jag känner igen det där - inte vara sysslolös på inga villkors vis. Måste vara det där vårdande, omhändertagande delen av en själv som orsakar det. Eller att man mår dåligt av att det är ostädat....

2011-07-30 @ 22:38:04
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0