Packar till landet :)

Nu har semestern äntligen börjat WEEEEEEEE

Puma packade ner sig själv innan Matte han fylla alla sina saker till landet.

-Nu går vi Matte! Jag är redo!!!!

Jepp. Nu var det viktigaste packat, enligt Puma. Men Matte måste också ta med katt sängar till landet.
Nikes favvo rosafluff?? Den är över en halv meter lång och sååååå...

väljer hon den här lilla lilla korgen...bara 25cm bred???

-Jag får plats i den Matte. Den här vill jag ha med.

Ok. Lilla korgen får det bli. Vad gör jag inte för mina katter!

Håller på och packar och undrar vart Lilleman Rambo har tagit vägen??

Hittar inte honom....




Han försvinner alltid när vi packar och ska åka!!! Men vi åker inte förräns imorgon så honom hinner vi leta upp då :)

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2011-06-29 @ 22:26:46
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0