Amigurumi...vad????

- En över, två maskar..hoppa över en...

- Vad gör du Puma?
- Jag virkar små figurer..amigurumi kallas det. Såg det på youtube!

- Mattshe! Jag fasshna med trååden i tändershna!!

- Behöver du hjälp Puma???
- Dets går bra Rambohsss!

- Ok! Då går jag....

Så klart lyssnar Matte på Pumas önskemål och åker till Älvsjömässan på syfestivalen och letar efter arimiragurati eller vad det nu hette!!!
Väl där hittade jag detta kit med amigurumi. En katt och virka...

- Blir det här bra????
- Perfekt Matte!!! Nu sätter vi igång....

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Tur hon inte är ett dugg bortskämd. :-)

2011-11-05 @ 09:33:16
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0