Mycket svampinjoner i år med!!!!!

Min mor lurade mig att gå och plocka svamp!!!!! Har aldrig tyckt om och plocka dem.
Mamsen hade plockat svamp på Vätö där de har sin husvagn. Det finns stora mängder svamp i skogarna :)
Hon gick och tittade på våran tomt och hittade mängder av höstkantareller.......
Jag och Cilla tog en korg och plockade.... Det fanns hur mycket som helst......!!!
Här en liten del av fångsten

Cilla fota svampar :)

Den här såg rolig ut.....

Fick byta korg till en större. Hittade några vanliga kantareller också!

Här rensar Cilla sista svamparna innan vi åkte hem!


Måste medge att det var roligt och plocka svamp när vi hittade så mycket!
Få se om det finns några kvar när vi åker till landet igen om två veckor!!!!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Jag kommer och äter. weeeeeeeeeeeeeeeeeee

2011-10-07 @ 22:51:37
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0