Ny mobil???

Klockan är inte mycket och har varit vaken i flera timmar.
Brukar smygspela på gubbens Wordfeud tidigt på morgonen och sena kvällar när han lagt sig :)

Min mobil en hederlig Nokia knappmobil, är inte modern nog att spela det :(
Nu har tankarna föds och skaffa en smartfone med touchskärm. Har ingen aning vad det betyder men min dotter vill ha en likadan mobil som jag och då är den modern nog :)
Hade tänkt mig en Nokia N9 först men den är för dyr och nu när jag tittat runt så hitta jag den här...

En HTC Widfire s
Få se om jag lyckas göra det. Har alltid haft en Nokia......


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

hihi Det går

Lovar MEN, man surfar jämt. :-(( :-))

2011-10-24 @ 22:50:09
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0