Firade in det nya året

En liten macka medans vi väntade på tolvslaget.
Nike är på första parkett för sin påläggskinka.

Hon är lite speciell när det gäller godsaker. Kvällens oxfile gillade hon inte alls :))
Men det här är favorit godbiten... Påläggskinka :)

De andra katterna håller hon borta :)

Det är nästan inga raketer på landet...men Husse i huset hade köpt några vi smällde av....
Vi åkte till landet med katterna för att slippa dem...hmmmm

Jag insåg att jag stog fel...igen...röken kom rakt på mig :)

Flyttade på mig och fick se några små raketer.

Rambo undrade vad det var som smällde???

Nike är inte så förtjust i smällare. Det är bra och ha en rosa kompis och krama då :)

Pommacen korkades upp....

Lill-Matte har sitt eget sätt och dricka den...

Nike tål inte pommacen..... ;) För mycket bubblor....


God fortsättning på det Nya Året!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0