Hösten är här....

Så här soligt men höstligt väder hade vi i helgen på landet :)
Riktigt skönt var det!!!
En riddarsporre, tror jag, men den hade krymt minst en meter. De jag såg i somras var mycket längre :) Lite somrigt kändes det i alla fall.
Möblerade om i köket och gjorde landetpizza.
Söta lilla Cilla är med på bilden.
Nästa dag tittade jag i skogen och såg de här...
svampinjoner i mängder........En god svampsås blev det..smaskens!!!
Den här bilden vet jag inte vad jag fotade.  :)
En härlig landet helg var det.....

Kommentarer
Postat av: Bezzie's matte

Nja - skulle nog gissa på en digitalis - fingerborgsblomma

Svar: Jag är ingen expert på blommor :)Men nu har jag lärt mig det, det är en fingerborgsblomma!
Sanna Thorsteinsson

2012-10-11 @ 05:44:21
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0