Den tar sig......

Elden menar jag....
Det har aldrig varit min starka sida att starta kaminen/grillen eller dylikt :) men jag försöker iaf!!!!!!

-Ska vi basta Sanna? Jag sätter mig bredvid Matte och tittar på!!!

Uppe på lavarna satt redan Inkan och såg glad ut!

- Snart Matte blir det varm och skönt! Nu är det kallt här...

Efter ett tag så tröttnar Tamlin på att vänta. Brasan tar sig inte......

- Sanna! Nu får du sätta fart!!! VI FRYSER!

- Hallåååå! Det händer inget där nere!!!!

Här sitter jag och försöker mitt bästa att få igång elden :)
Inte alls stressande med allt gnäll och glada?? hejarrop......!!!! *skratt*

Vart tog de glada minerna vägen????????

- Sov du Tamlin så väcker jag dig när/om Sanna lyckas starta elden....

- Vet du vad?????

- Nu går jag innan det blir sköldskador i pälsen.......


Ska bara säga att jag fick tillslut igång elden och vi hade en trevlig bastukväll...

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

asgarv Ja precis sådär va de. fnissar

2011-09-22 @ 20:02:31
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Kjelle Bus

Ingen utan kläder i bastun här heller :(

fniss

2011-09-22 @ 20:45:02
URL: http://kjellebus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0