Ett par nya tovningsfigurer

Matte här igen. Har inte skrivit på ett tag. Jag har jobbat och tovat, men nu är det dax igen. Får jag presentera....

"Gloria-grisen"

"Matteee!! Det är mitt bord"

"Kan du ta bort henne!!"

"Om jag vänder ryggen till så går hon kanske"

Nike tyckte inte om Gloria så hon fick flytta. Jag gjorde en lillebror också till Gloria...
"Svenne"


Nike hjälpe till och göra Svenne.
"Får jag vara med?"

"Jag kan värma ullen..."


Svenne fick inte heller vara kvar för Nike :)
Han fick flytta också....

Nike tycker om solen...

Kommentarer
Postat av: Ligans talesman

haha

Klart hon inte vill ha inkräktare i sitt hus !

2009-10-20 @ 12:24:09
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0