Nikes nya hobbyn :)

En dag till har gått och nike har fått ett par nya hobbyn.
  1. Datorn - Hon gillar och skriva på tangentbordet, håller skärmen ren och dammar av bakom den.
  2. Spela pingis med pingisboll (helst på nätterna)
Jag fick sova för Nike inatt, bara en 10minuters pingismatch avbröt min sömn. Hon är livlig på nätterna....






Det var roligt att komma hem på kvällen för att Nike var den första som kom och mötte mig i dörren sedan var hon efter mig hela kvällen. Hon är så gullig.

Hon älskar mina blommor men jag har fortfarande 14 kvar *ler*

Hon älskar sin klätterställning....använder heeela ställningen....



"matte -ska jag ligga här"



"eller här nere?"



"kanske här...."



Hon är våran Lilla-Prrrrinsessa!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

VILKEN tur att ni köpte en sån skål åt henne.

ler stort

Hon har helt klart läst noga på den.

hehe

2009-09-08 @ 20:55:26
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans Talesman

Finns såååååååååååå fina plastblommor.

2009-09-09 @ 18:45:21
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0