En solig, vacker vinterdag

Jag hade lovat gå ut med Mamsens hundar på dagen. Solen sken och det kändes så underbart.

Lite kallt var det men hade på mig mycket kläder. Var nog ganska lik Michelin gubben. Lika hurtig som den här...



Kom fram till mamsens hus och bakom dörren...

stod dessa små kaxiga varelser. Ella och Hannah hundarna :)

"Vi vill ut nu!!!"



"Vad gör du Matte!!!"


"Vad har jag sagt om att skriva i bloggen om något än OSS KATTER??!!"
-Men Puma, tänkte att mina 3 bloggläsare ;) ville läsa om något annat ibland, än om er....

-Ursäkta avbrottet, nu fortsätter jag.
Det var en härlig promenix. Hundarna var glada och ivriga...



"Nej!! Nu stänger jag av bloggen......jag varnade dig Matte!"


.............

Kommentarer
Postat av: paulina

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!



Bästa inlägget :D Gjorde mig dag!

Tack syster <3

2011-02-15 @ 16:18:55
URL: http://repatriering.wordpress.com
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Jag är väl en av tre då, och läser alltid med spänning!

Härliga dagar är det nu, önskar jag hade haft en möjlighet att utnyttja

Postat av: Inkan o Ligan

Eh, har jag sagt att jag vill läsa om annat än katter ???!!!

2011-02-16 @ 09:30:10
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0