En ruggig dag

Grått och blött idag. Det har duggregnad nästan hela dagen. Till och med Puma tyckte det var ruggigt.
Burr så kallt och fuktigt

Men det var bara gå ut och jobba med bastun. Positiva tankar...
-Tjohoo!!!! Dagens outfit. Lite varmare kläder än igår :)

Om jag ska vara ärlig så tog det emot och gå ut i alla fall när jag visste att katterna låg och sov i värmen.
ZZZZZzzzZZZZZzzzzzZZZz

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzz!!!!!!!!!!!!

Det var bara att gräva fram min Finska Sisu och hurta iväg..

Hade fått frukost av Grann-katterna idag igen :) Då borde jag orka. Två små näbbmöss. Grannen och hennes alla katter åkte iväg i några dagar. Nu får jag jaga min egen frulle.


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Ja vad skulle ni göra utan oss ?????

2011-07-09 @ 21:32:32
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0