Imorgon kommer solen...

Idag kammade jag håret och tog på mig lite anständigare kläder. Vi skulle gå till mataffären.
Dagens outfitt. Kan visa mig bland folk :)


Efter shoppingen tog jag på mig mina målar kläder igen.

Hämtade min kompis Pelle pensel och började måla. Jag tror at ni har fattat vad jag gjort sistone på landet :)))


Ville tvätta mig, saknar min dusch hemma. Tänk och stå och sjunga där...




Men nu är det så vi inte har en dusch så då får det duga med en dopp i sjön. Shamponera håret och tvåla kroppen sedan hoppa i vattnet. Det går det med!!

Till morgondagen har de lovat


Tänkte ta en paus från byggandet och kanske åka till en lång vattenruschkana i Norrtälje.
Där kan vi köpa goda glada glassar namnam..

Något och se framemot......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0