INKAN 50ÅR!!!!

HURRAAA!!!! HURRAAA!! KURRHURRAA!! KURRHURRAA!!!

Våran Gammel-Matte fyller år idag!!      



Det tänkte vi fira med en middag till Inkan som vi fyrbenta försökte göra. Det gick som det gick....

"Rambo! Hittar du köttfärsen??"

"Matte säger att köttfärsen är i mikron."

"Ser du den Puma? Näe du Rambo, här är den inte!"

"Vi kokar pasta istället. Hur öppnar vi den här då??"

"Jag är duktig och öppna påsar, tugg,tugg!"

"Matte kanske har lagt färsen bakom mikron? Ser du den?"

"Vi förstår inte hur Matte gör, men hon får fixa middag till Inkan."

"Fixar middagen på landet istället. Vi ger upp"


Bara för Inkan har Nike gått en kurs hos BurrKurr Svensson. En proffs på Pole dancing.

"BurrKurr i action"


Only for you Inkan!!!


Nike pole dancing......

Det går lika bra med en lampa och gardiner som ridåer......


Ha en underbar födelsedag, Inkan.
Önskar: Dina före detta katter... Nosbuffar till dig....


Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Vilken underbar hyllning!!! Jag ger upp försöken att kreera en egen och bjuder helt fräckt in mig själv till din - grattis Inkan!!! Knasiga katter - knasig?????? Hmmmm

2011-03-28 @ 20:17:20
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

asgarvar

Tuuuuuuuuusen tack !

Fast, eh dom där har aldrig varit mina va ??

fnissar

2011-04-02 @ 09:36:25
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0