Inte så lyckad foto på mig...

Vi var i Säfsen och jag skickade en hälsning till Inkan per MMS. Skrev att jag hade skitkul, men hon var inte så övertygad. Titta på bilden i Inkans blogg.

Jag såg varken glad eller road ut....
Det är så med mobil bilder. Har en så liten skärm på den att jag inte såg minen...

Men för att visa att jag var glad så sätter jag in ett par bra foton från fjällen.
Jag ler......

Sprudlar av glädje högst upp i backen...

För att göra det lite tydligare..zoomade jag bilden på mig själv....


Såja!!! Jag var glad och hade kul på fjällen....

Skriver mer senare om resan.....


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

haha Oki, då vet jag att det verkligen VAR kul. ler

2011-04-02 @ 09:26:10
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

haha Oki, då vet jag att det verkligen VAR kul. ler

2011-04-02 @ 09:34:49
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0