Jaha!! Måla igen :(

Så här var väggarna i bastuns omklädningsrum innan jag skulle måla de vita.
Taket skulle också målas vit. Här är den grå!!!!

Väggarna och taket från en annan vinkel....

Locket till lådan ska på... Nytt golv ser man här på bilden med....


Och nu kommer bilder på väggen och taket nästa dag när de blivit målade.....





Taket är vackert vit men väggarna då????? Ser likadana ut som dagen innan.
Jag har för mig jag målade dem!!!!!!!!
Det hade jag gjort.....

Det enda som var vitt var taket. Men vad hade hänt? Hade en burk där det stod vitt väggfärg.
Men inte är de här väggarna vita. Efter mycket grubblande kom jag fram till att vi köpt en färg som de måste i affären blanda en kulör i till och med det vita :(((((
Så summan av kardemumman är att jag får måla igen i helgen och förhoppningsvis med vitfärg....

Men locket till bänken blev fin.

En vacker höstbild från bastu altanen får avsluta den här inlägget.
Håll tummarna att vi köper rätt färg :)

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

fniss

2011-10-20 @ 18:59:34
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0