Imorgon kryssning med barnen :)

Det har varit en fartfylld dag idag. Skönt och veta att Ingrid är på landet och tar det lugnt. Då är balansen mellan oss som det ska vara *skratt*. ( vill vara på landet med er...).
Jag har precis bakat bullar till mini-mattes kalas. Inget luktar så gott som Sannas bak. Det blev många och goda bullar.
Imorgon ska jag och barnen åka på en 12-timmars kryssning. Det är Cillas present från resten av familjen. Nike och Husse får stanna hemma.

"Får jag vara med och spela Uno-Spinn?"

Nike tyckte det var roligt i 2 minuter och sen somnade hon..

När jag nu skriver om sömn kan jag visa ett par sovställningar a´la Nike

Jag förstår inte att Nike kan sova så här

Och när det finns barn i huset får Nike räkna med sådana här bilder



Kommentarer
Postat av: Ligans talesman

hahahhahahha

Staaaackars NIke.

Jo, jag har hållt ställningarna.

Lovar

Jag gjorde ingenting i helgen mer än det nödvändigaste.

Som att fika, dricka kaffe, värma brasa i kaminen.

Och en sväng in till stora staden.

hehe

2009-11-04 @ 15:17:41
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ligans talesman

Jo, jag saknade er förstås.

Nästa helg.

Men utan Puzzel. :-(

Hon får inte resa nånstans.

2009-11-04 @ 15:18:30
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0