Nike hjälper till.........

Jag matte skulle byta lakan och så klart skulle Nike hjälpa till....


"lakanen behöver bytas, matte"


" de känns inte rätt"


"ooohh, mycket bättre.."


"Mjauuu, godkännt"


Jag vet att jag skriver mycket om mina blommor. Nu ska jag visa Nikes favorit blomma, den ser inte ut som den var för 5 dagar sen (innan Nike kom) *ler*


Vet inte riktigt vad som hänt men det saknas blad på vänstra sidan. Nu är det 13 blommor kvar......... Är det någon som vet var det finns billiga plastblommor? *skratt*

Nike är en underbar katt!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ligans Talesman

asgarv

Ja du hade alldeles för mycket blommor.

Det saaaaaaaaaaaa jag juh.

garvar

2009-09-11 @ 22:48:51
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Nike verkar vara bättre på att byta lakan än att sköta blommor :-)

2009-09-12 @ 14:35:11
Postat av: Dui och Deco

Fina bilder! Verkar gå bra i nya Hemma! Tasskram

2009-09-12 @ 14:56:53
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0