Andra kvällen...

Nike är nyfiken på Svartenbrant.....Han är svår och fota i mörker :) tur att ögonen syns.

Han vill vara med våra katter men inte med oss än. Nike accepterar honom lite iaf, fräser till när han blir för närgången....

Nike studerar Svartenbrant. Han spinner JÄTTE HÖGT när en av damkatterna är i närheten.

Jag satte mig 3 meter ifrån honom och han låg kvar. Sedan sakta men säkert hasade jag mig mot honom. Lyckades komma en meter ifrån honom utan att han stack iväg......Sedan satt vi där ett tag innan han fick nog av mitt stirrande :)



Puma våran lilla princessa har lite svårare och acceptera honom. Hon fräser och jagar honom. Svartenbrant verkar inte bry sig om det. Han till och med retar Puma ;) Han är säker under våran säng (Puma kommer inte under den längre)
"Du kan inte ta mig"

Han petar och retar henne från sin säkra plats under sängen....

Han spinner så att hela lägenheten vibrerar och är framme. Sticker iväg om vi kommer för nära men är med oss hela tiden på avstånd. På morgonen var han med Husse vid frukost. Snart lär han sig att man får en bit skinka varje morgon av Husse *skratt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0