Vad har hänt????

Undrar vad som hänt mina två damkatter??? Dem är helt slut

"ZZZZZzzzzz"

Kan det vara att de är jobbit med en bebiskatt att ta hand om????

Att sitta kattungevakt hela dagarna är inte lätt.

Titta en Ligan-katt. Roligt i vasken. Det är det första de lär sig hos Inkan *skratt*




Svartenbrant är framme mer och mina damkatter börjar acceptera honom.
Igår när jag kom hem sent från jobbet kom som vanligt Nike och Puma och hälsade. Hack i häl kom Svartenbrant. Han tittade lite konstigt på när de andra var med mig och sen kom han och luktade på mina fingrar. Det var läskigt tyckte han men ett steg närmare att han börjar lita på mig :)
När jag gjorde skinkmackor lade han sig vid mina fötter och tiggde mat. Fick en skinkskiva som han åt från min hand. Samma sak imorse när Husse åt frukost, då brukar Nike och Puma tigga skinka på bordet men idag var de tre som satt där och tiggde. Men ingen får klappa honom än....

Kommentarer
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Vadå lär dom ??

Vi lär dom att vara uppfostrade juh ?!

2010-10-30 @ 10:01:43
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0