Vill ha den här jag med!!!!!

Inkan har köpt den här till Ligan!!!!

Det är Bandit från Inkan och Ligan som visar hur man ligger i den :)
Jag vill också haaa den!!!!!!!
Men sedan tänkte jag att kommer mina katter och använda den?????
Om vi tar Nike som ligger på de konstigaste ställerna.....

Det är en väldigt, väldigt liten korg från Ikea........

- Låt mig sova ifred nu!!!!!

Och Puma tar halva soffan till beslag när hon sover!!!!!!!!

Vi borde kanske köpa en soffa till så hela familjen får plats i vardagsrummet???? Hmmm!!
Kanske, kanske Rambo skulle använda den? Lilla stackaren sover där det är ledigt.
Senast på en papperskasse som Nike hade provlegat...


Jag får nog fundera ett tag till innan jag bestämmer mig. Rosa ägget eller en ny soffa :)

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

:-))

2011-12-22 @ 08:18:30
URL: http://www.inkanochligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0