Var och hälsade på Mamsen och Pappsen

Min mor och far flyttade sin husvagn till Norrtälje idag. Det är en åretruntboende för husvagnar och såklart till vagnens ägare:)

De har en egen liten tomt och sköta om. Här är inte gräset klippt sen Maj, så de har lite och göra.

De har vatten, ett litet utekök, förråd och utedass.
Här dass och förråd.

Ett jättefint område med många husvagnstomter och vagnarna stod inte tätt intill varandra.
Det tog oss bara 10 minuter med bil dit.

Fick en fin tygväska av mor. Hon köpte den här till mig.
Undrar varför hon tänkte på mig? Jag är väl inte katt intresserad!! ;)



Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Nopp, jag öser katter över dig ändå.

Åh va nära och bra när vi är hungriga.

kanon juh

2011-07-23 @ 19:21:45
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0