Vilken helg!!!!!!

- Matte och Husse ska åka på något de kallar bröllop??
- Matte bad mig gå in hennes nya skor. Hon får skavsår av dem annars. Såklart jag gjorde det.


- De hade tagit på sig konstiga kläder????......

-Vi vinkade av dem snällt! Det sista de sa till oss var "Inga dumheter nu och se till att Rambo går och lägger sig!!"

- Det var Pumas tur och natta Rambo!

- Jag vill inte sova, Puma!
- Lägg dig Rambo klockan är mycket!


- Jag gick till alltanen och satte mig i Husses ölback. Den är varm och go, härlig och ligga i.
- Undrar hur en öl smakar. Provar en.....
.

- Konstig smak! Det bubblar i nosen.....

- Det schänns konschtigt i huvudet....

- Schmakar en tiiiilllll....

- Det schnurrar i schkallen. Schååå schöönt....!!!!

- Mår lite illa nuu och trött blev jag!!!!

- ZZZSCZZzzzSCzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzz!!!!!


När Matte och Husse kom hem på kvällen Mådde intte Nike så bra????


- KSCHHänner mig Knaschig Matte!! Allt schnurrar!!!!


Nästa dag var Nike lite trött..

- Låt mig vara!! Jag ska aldrig mer smaka på Husses Öl igenl!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: pavvi

Gud vad snygga ni var! Kram

2011-07-11 @ 15:18:32
URL: http://pavi.se
Postat av: Inkan o Ligan

Alltså, dom där figurerna längst upp, vilka är det ???

Rambo, sköt dig !

Annars får du flytta tillbaka igen!

2011-07-11 @ 20:34:33
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0