En liten projekt igen....

Som vanligt när jag börjar en liten projekt på landet så blir det stort!!!!!!
Skulle bara ta bort små stenar på marken framför bastun.
Det var som toppen på ett isberg. Jag såg en liten del av stenen men under utan var den enorm!!!!!!!

Fick slita och släpa på alla stora bumlingar och ta hjälp av gubben för jag inte orkade flytta dem, men det blev lite slätare. Men mycket blev kvar....

Här nästa års "lilla" projekt. Många bumlingar kvar!!!!!!!

Vad gör jag med stenarna???? Det blir vackta stenmurar runt gården :)

Som ni ser är det många bumlingar på gården så fler stenmurar lär det bli :)

Men nu får det räcka för i år.....inga fler "små" projekt.....

Kommentarer
Postat av: Inkan o ligan

Räcker till en kyrkogård snart. .ler

2011-10-28 @ 21:11:33
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0