Tillbax

Det var ganska kallt i stugan när vi kom dit fredag kväll...Brrrrr tyckte Puma!!!!
Hon bäddade ner sig bland täckerna :)

Nike tyckte att jag skulle tända kaminen för lite värme.... Undrar hur hon tänkte där efter alla mina misslyckanden med att tända kaminer??!!

Medans Husse värmt bastun och jag försökte tända kaminen :) Väntade Nike tålmodigt efter värme....

-Jag packade ner mig i bastukorgen för att få lite värme!!

Matte packade om korgen. Nike bort och in med kall läsk, öl och handduk........Det blir snart varmt i stugan!

Jag insåg att jag inte har någon badrock på landet så jag lånade Lill-Mattes Hello Kitty rock :)
Visst blev jag fin i den *skratt*

En härlig kväll i bastun blev det!!!!

P.s Det blev varmt i stugan tillslut ;)

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

haha Tur att Husse då kom in och värmde även stugan. fniss Eh, nä den e inte snygg. :-)

2011-10-04 @ 19:24:14
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0