Ingen bra vecka....

Tvättmaskinen gav upp..DEN ÄR SÖNDER!!!!!!!

Med en familj med 4st blir det mycket tvätt. Måste gå till stora tvättstugan. Boka tid om det finns. Gå iväg med all tvätt till huset bredvid..Blääää!!!! Orkar inte, men måste tills vi köper en ny.

Batteri laddaren till kameran är spårlöst borta. Har letat överallt!!!!! Då menar jag överallt. Men hittar den INTE!

Har en reserv kamera som inte tar så bra bilder. Men den får duga tillsvidare....

Är trött..trött..trött....

Har haft mycket och göra. Sedan har jag hostan kvar från förkylningen som gör att jag inte sover så bra på nätterna.
Tur att jag är ledig i helgen och att vi åker till landet så jag kan slappna av från vardagen.......

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Stackars stackars du :-(

Kram

2011-10-02 @ 21:57:38
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0