Landet..Landet..basta..basta....

Ska till landet imorgon..längtarrrrrrr....
Har köpt från Gotland en värmeljushållare som hänger så fint på landet.
Ångrar att jag inte köpte en till. Den är så läcker :)

Inga katter hänger med den här gången. Jag och Mini-Matte åker med mina föräldrar och det får inte plats med 3 katter i deras bil och så har de juh två hundar med...
- VA!!! Får jag inte följa med????

- Hörde du!!!!! Vi får inte följa med!!!!! Taskigt!


-Men Nike! Ni blir inte själv hemma både Husse och Lill-Matte är här hos er.......
Matte kommer bo i bastun och hoppas Inkan vill hänga med!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Tar med mig filt coh täcke och sovsäck.

För det var camping i bastun eller ?

2011-09-15 @ 21:47:28
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0